Kızlar 11+4 haftaligim ama bulantılarım çok fazla prilam içiyorum gece yatmadan ama hiç faydası yok sbh kalkar kalkmaz kusuyorum Dirk gün boyu sürekli bulantım var bsy yiyemiyrum bulantidan dolayı yesem bile öylesin hemn bulantı gelip bırakıyorum gece aynı şekil hapı atcagimda kusmuyum diye zor tutuyorum kendimi kusarsam hapta gitcek ve ertesi gün mahvoluyorum yatak döşek yatıyorum sürekli hiç bsy yiyip içemiyorum hapimi yukselltirdim aslında ama gene aynı şekil doktrum bire indir dedi indirdim ama dahada fazlalaştı bu durumu yaşayan çoktur eminim sizler neler yapıyorsunuz hemn bitsin istiyorum bu bulantılar