Bebeğinizin hareketlerini en çok ne zaman ve nasıl hissediyorsunuz ? Ben en çok sırt üstü uzandığımda hissediyorum. Bazende sağıma ya da soluma yatarken kasıklarımda küçük pıtpıtlar hissediyorum. 21 haftalığız. 2 kere net tekme gibi hisettim . Diğerleri hep seyirme, damar atması gibiydi . Sizinde öyle mi 💙