Ysfansi 18 hafta olduk 2 gebelik kız bebeğim olucak ancak hala net şekilde hissedemedim hareketlerini Sadece bazen pıt pıt atıyor Bazende sağ tarafımda göğüs altımda toplanıyor gibi oluyor bu bebekmi onuda anlayamıyorum ☺️
Minnakpopus Ysfansi 18 haftalıkta göğüs altında toplanması mümkün değil 😊 kasıklarda kelebek kıpırtısı suda balık kayması gibi hissedebilirsiniz
Busra2013 Ysfansi bende ne toplanma ne hareket hicbisi yok :( ikinci gebeligim bide gobusunuz ciktimi ben hala dum duzum😂😂
tahamommy nisaakb kasık değilde göbek deliğinin biraz altında pıt pıt hissediyorum acaba o da bebek midir
Minnakpopus Ysfansi rahim yukarı doğru çıkıyor ondan oluyormuş sonuçta rahim büyüyo bebek var kese var organlar sıkışıyor yer daralıyor doktorum bu şekilde demişti. Ara ara bende hala oluyo sanki bi toplanma sertleşme oluyo geçiyor
Ysfansi Minnakpopus rahimdede batma acıma hisside var dediğin gibi bebekte büyüyor ☺️ Ama hareketler sağda gibi ☺️☺️
tahamommy Ysfansi bugün tam 18 olduk 😍 geçen haftalarda hissetmeye takmıştım bi kaç gün saldım bugün pıt pıt diye bişeyler hissetim hemen foruma koştum 😅
Busra2013 Ysfansi haha ben ciksin istemiyorum gec ciksin istiyorum😂😂boyle hafif cikmis ama insallah hizli buyumez haha
Minnakpopus Ysfansi bebek sürekli yer değiştiriyordur sabit kalmaz bazen o sertlik gaz sancısı yada kas kasılması olabiliyor magnezyum kullan mutlaka 😇
tahamommy Ysfansi daha çok erken zaten biz çok hevesliyiz 😅 burda bazı postlarda tekmeleri canımı yakıyor sanki karnımdan çıkıcak gibi yazanları görünce bi an önce o döneme ışınlanmak istiyorum 🤣 sağlıkla gelsinler inşallah
BuseKelo @“Ysfansi” bende 18+2 de ilk tekmelerini hissettim ard arda dört taneydi hatta 😄 kasıkta sol tarafta hissettim 😄