Ahsenmira ferro sanol içiyorum benimde yutma problemim var o yüzden içini açıp taneciklerini yutuyorum prospektüsünde yutamazsanız öyle içebilirsiniz yazıyordu doktora da sorduğumda yutsan daha iyi demişti ama öyle içme demedi damlalar tozlar falanda var onlara da bakabilirsin