Ceiydda benim tam 36. Haftada başladı yalancı sancılar aynı adet ağrısı gibiydi. Ama hiç nstde sancı cikmadi. 38+5 im şuan nstde düzenli sancılarım çıkıyor zaten bu yaşadığım sancılar bambaşka. 🥲🥲 Doktor açıklık olmadığı için eve gönderdi evde hiç duramazsan gel dedi . İlk doğum olduğu için hemen başlamaz doğum dedi. Bunu bana 3 hafta önce söylemişti düşünün o zamandan beri ağrı yaşıyorum.