Amine66 Regl olmama daha var ama mide bulantısı yaşıyordum çok fazla bi kan testi verelim dedik 1,20 çıktı 0.05 arası gebelik olmuyor diye biliyorum doktor gebelik yok dedi ama merak ediyorum rehlime de daha var bilen varsa yazabilir mi
Eldgrn Amine66 Bu değerde gebelik yok ama adetinize daha varsa ihtimal her zaman vardır. Sadece şuanda gebelik yok diyebiliriz belirti de psikolojik olabilir
Sumeyyetopal25 Amine66 benimde 25 ocakta kan verdim başım dönüyor diye 2 çıktı negatif dedin ertesi günü bayılınca tekrar gittik kan istediler 19 çıktı gebeydim ihtimal olabilir 1 hafta sonra tekrar verebilirsiniz
Cicekbahcesi12 Amine66 adetime 4 gun kala kan verdim 1.2 cikti adetime 1 gun kala kan verdim 33 cikti erken davranmis olabilirsin canim sende benim gibi eger regline daha varsa biraz daha bekle derim