2 senedir spiral takılıydı ramazandan 1 gün önce çıkarttım çoçuk düşündüğüm için normalde 7 nisanda regl oldum 11 inde bitti ama şu iki üç gündür ara ara kanamam oluyor mesela akşama kadar bişey yok bir bakıyorum kan gelmiş peçeteye kasıklarımda filan ilk gece sancı olur gibi oldu sonra geçiyor uygulamaya göre 9 mayısta filan olmam gerekiyor regl doktora gitsemmi yoksa regl tarihimi beklesemmi acaba bir arkadaşımda belki yerleşme kanamasıdır dedi hiç yaşamadım aranızda yaşayan varmı bu durumu şuan mesela yok kanama