Hiranur_2180 Adetim gecikeli 4 gün oldu adetten 1 gün önce test yaptım negatifti ama bütün gebelik belirtileri var işte bel ağrı göğüs hassasiyeti akıntı bugünde ağzımda acı bir tat var ne yapsam da geçmiyor böyle olan var mı
Eldgrn Hiranur_2180 Psikolojik olabilir, ya tekrar test yapın yada kan verin daha net sonuç olacaktır
Hiranur_2180 Piskolojik olarak ağzımda ki bu acı tadı hissedeceğimi düşünmüyorum çünkü çok kötü birazdan tahlil vermeye gideceğim