ikiprensannesii_ Mariam1 bunun aynısıni yaptım hemen çıktı belirgin bir şekilde biraz önce yine yaptım oda net şekilde çıktı
Mariam1 ikiprensannesii_ bunu yaptım heveslendim fırsat test bu sonra ertesi gün senin yaptığın ayinesi yaptım boyile yane yok bence benim
Mariam1 ikiprensannesii_ hayırlı olsun sen kesin hamilesin canm bende değer hamilelikte boyile öğrendim kan bile vermedim kalp atışı duyumak için gitmiştim
Mariam1 ikiprensannesii_ beklemedi hemen çıktı ama beyaz çizgi değerde bişe yok yarn da yapcagma son kes bakalim
ikiprensannesii_ Mariam1 Allah razı olsun inşallah rabbim tez zamanda sanada versin inşallah benim iki kimyasal bir boş kese düşüğum oldu onun için pek sevinmek istemiyorum ama
Mariam1 ikiprensannesii_ geçmiş olsun canım ama bu sefer Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah ama sevin 9 ayı sonra doğum hikayesi bekleriz senden,
Mariam1 ikiprensannesii_ daha Çarşamba negatif çıktı bu kandan 2 gün sonra oyile çizgi oldu o yüzden emin değilim Regl bekliyorum olasyidi senin yaptığın test daha silik de olsa çıkmasi lazimdi oda yok