Adyaliiiii Birkaç gün önce silik de olsa hep iki çizgiyi gördüm ama pic olduğundan emin olamadım bugün tekrar test yaptım tamamen negatif bir test gördüm ovülasyon testinde bunun hakkında bilgisi olan var mı
Cicekbahcesi12 Adyaliiiii pik görene kadar bu sekil dalgalanmalar oluyor canım yaptigin saatle aldigin siviyla da alakali olabilir tabiki ama bugun biraz koyu yarin daha koyu seklinde bi mantik yok ovulasyon testlerinde ayni saatte sivi alimini azaltarak yapmaya devam et goruceksin insallah yumurtlamayi
Adyaliiiii Canikoo yükledim bakarsan çok sevinirim bugün tamamen negatif acaba pik oldu ondan mı şuan negatif çıkıyor
Canikoo Adyaliiiii kuzum acaba çok mu sıvı tükettin ama pik olsaydı koyulaşma olurdu illaki bence pik yok daha o nedenle böyledir
Adyaliiiii Canikoo evet bugün fazla su tüketmiş olabilirim birde bugün evde değildim saatimde test yapamadım düzenim şaştı yarın yine aynı gün aynı saatte yine deneyeyim perşembe ve cuma yaptığımda pozitifti bugün tamamen negatif çok şaşırdım bende teşekkür ederim 🙏🏼✨🫶🏻
Adyaliiiii Cicekbahcesi12 evet bugün tekrar saat 1’de test yaptım önceki günle aynı koyuluktaydı tekrar teşekkürler 🫶🏻