Abilikardesli kubra_t ağdaya gidecektim fakat uyuz olunca iptal oldu. Evde epilasyonla hallederim artık😥
Esilaaya kubra_t 1 haftadır erteliyorum. Sonuçta acılı bir işlem ve kendimi ister istemez kasacağım Bi zararı olur mu diye korkuyorum. Doktorum sorun olmaz dedi ama bakalım. 37.haftamda yaptırmayı düşünüyorum sonuçta 1 ay çıkmıyor
kubra_t Nidazzyaaa haklısın bende aynı durumdayım ama mecbur gidecem benim göbeğim vitaminlerden hep kıl oldu