ebrugns41 Hiranur_2180 gec dollenme olmus olabilir bi arkadasim da oyleydi hamile cikti umarim sizde hamilesinizdir:)
Hiranur_2180 Sevgilimmmmmmm yaptım günümden 5 gün önce kan verdim negatifdi adet günü evde test yaptım yine nagatifdi şimdi acilde verdim bakalım sonuç ne çıkıcak
ppmerlina Hiranur_2180 kan vermeden önce evde pozitifi görüp öyle verseydin keşke bitanem hazır adetin de gecikmiş. Negatif olabilir çünkü 😞
ppmerlina Hiranur_2180 4 gün adet gecikmesine her test sonuç çıkarırdı zaten. Negatifse boşuna kan aldırdınız onu diyorum. Evde yapıp çizgiyi görünce gitseydiniz yani keşke
Hiranur_2180 ppmerlina testlere güvenim kalmadı profilime bakarsanız anlarsınız 1 hafta önce test yaptım pozitifdi ve ikinci çizgi anında çıktı sonra koşa koşa kan vermeye gittim sonuç negatif