Tüp bebek sonucu hamile kaldım 19. Haftamdayım kendimi çok yorduğum için ve rahmimi çok zorladığım için kanamam geldi bugün 3.gün hala kanamam var çok korkuyorum bebeğimi kaybedeceğim diye 😢 Doktorlar yatarak geçirebileceğimi söylüyor iğne ve hap progesteron tedavileri alıyorum bugün belimde ağrımaya başladı napıcağımı bilmiyorum bu durumda olmakta çok zormuş Allah zor durumda olan herkesin yardımcısı olsun.