Mavimavi321 erken doğum olabilir bebek sığmayabilir vs dediler bebeğim çok kiloluydu erken de doğmadı perdem çok azmış Dr bir şey demedi sormadım tekrar ama her perinatoloji kontrolünde sen rahim filmi raporunu göstermesen normal rahim derdik buna dediler hep öncesinde de hiç dark edilmemişti
Bir doktor bana hamile kalmanın zor olduğunu benim hamile olduğum için zoru başardığımı söylemişti o sözünden sonra daha rahat hamilelik geçirdim