Bkkyk
Ben mama aldım koyacağım kesin benim ilk gün sütüm gelmedi çocuk emsede ve emsin diye az mama verdi hastane ki süt yok neyi emsin çocuk
Ve sarılıkla uğraştım yaklaşık 1 ayda anca rengi kendine geldi bebeğimin Ve 2,5 yaşına kadarda emen bir çocuktu İlk günler hemen meme reddine sebep olacağını düşünmüyorum açıkçası Olmadı da çok şükür 6 yıl önce ilk kızımda
Şimdi 33+5 haftalık hamileyim mama aldım ikisini de yaptığın sürece sıkıntı olmaz ilk hep meme denenmeli süt yokken bile gelme ihtimali için Ama çocuk aç kalmamalı diye düşünüyorum