Aslında gebelik şekeri için sağlık ocağına gittim doktor bütün tahlilleri yaptıralım dedi kamda enfeksiyon 49 çıktı pazartesi doktoruma gidicem bebeğime bir zararı inşallah dokunmaz demirim baya düşük çıktı böyle durumlarda doktor nasıl tedavi başlatıyor