Merhaba güzel anneler.21 haftalık hamileyim.Yaklaşık iki haftadır öksürüğüm vardı (balgamlı)bir haftadan beri de burun tkanıklığı geniz akıntısı ense,baş ağrısı da eklendi.Sağlık ocağına gittim,dr Largopen adlı bir antibiyotik yazdı.Gebelerde kullanılan bir antibiyotikmiş ama benim içim hiç rahat etmiyor.Doğal yollardan halletmeye çalışıyorum ama yeterince faydası olmuyor gibi .Benimle aynı durumda olan var mı?Ya da ne yapmam lazım önerisi olan varsa yazarsanız sevinirim