Merhaba kızlar sipralim var bugün gebe olduğumu öğrendim şok oldum nasıl mümkün bilmiyorum 4 haftalık gebesin dedi doktor siprali çıkartırsak düşük olur dedi doğuma kadar takılı kalacak kanamam var adet günümden beri böyle birşey yaşayan var mı korkuyorum düşük olur mu