Bsssse yani umarım gönlünüzce olur da kesin sonuç istiyorsanız acile gidip beta vermenizi öneririm 1.5 saate çıkıyor hemen ya da adet geçmesini bekleyebilirsiniz tabii bu süreçte dikkatli olmanızı öneririm bende adet öncesi belirtilere rağmen test yaptığımda sürekli negatif gördüm adetime 3-4 gün kalmıştı belirtilerim çok vardı (göğüs, koku hassasiyeti uyku hali mide bulantısı kusma vs) beta da 30.28 ile öğrenmiştim doktor da demişti çok yeni oluşuyor dikkat et diye şu an 19. Haftamızdayız çok şükür maşallah🥰🩵