miroscumm Zh0407 ilk bebeğimi 17. Haftada hissettim şuan ikinci gebeliğim 16 haftalığım hanüz hissetmedim 🫠
Yenibirisi Çok minik tık tık atıyor gibi emin bile olunmuyor bebek mi diye sonra aynı hareketi birçok kez duyunca emin olmuştum ben
Zh0407 Yenibirisi ya benim ilk gebeliğim 16+4 şuan bazen böyle içimden bir şey çekiliyor gibi ve gıdıklanıyormuşum gibi bir hissiyat oluşuyor hissettiğim şeyi tam anlamıyla ifade edemiyorum da acaba hareket mi ediyor yoksa ağrı mı hiç anlamıyorum
miroscumm Zh0407 iceride baloncuk patlıyor ya da biri parmağıyla ittiriyor gibi😅 ilk zamanlar öyle oluyor zaten insan ilk anlamıyor ama sürekli olunca diyorsun haa bu bebekmiş diye😂
vaveylamom miroscumm ne kadar büyüklükte bi balon mesela 😅 ben su balonu içimde bir yerden bi yere gitti gibi hissettim hafta 16. Korkayım mı bebek mi bilmiyorum 🤷♀️
Zehrasan Mısır patlaması gibi karnımın sağ kısmında kasıklarımda pıtırtılarını hissettim 18. Haftada şimdi kelebek gibi pıtır pıtır 24 haftalık minik kelebeğim diyorum adını biliyor 🥹💘