39+4 de kavuştum kızıma ❤️çok mutluyum çok güzel bir duygu 2. Kez yaşıyorum bu duyguyu. Öncelikle nasıl ilerledi anlatayım. Akşam 7 civarı bir ağrı sertleşme ve ağrı ile birlikte sonra hemen geçti 9′a doğru tekrar başladı ve 5. Dk bir 5,10 saniyelik seklinde geldi bu şekilde 12′ye kadar bekledim sonra hastaneye gittim 5 cm açıklık vardı direk yatış yaptılar 1 civari suyumu pattlatılar 1.5 gibi sancılarım 1 dk da bir şeklinde gelmeye başladı doğum başlıyor mu artık dedim hemşireye evet yakın dedi sonra altta acayip bir baskı ve yanma hissettim ebeye bebek gekiyor dememle kontorol ettiler ve gerçekten geliyormuş bide bebek geliyor diyip durma yalancı cobana dönersin demişti kontorl etmeden önce 😂 sonra sancin geldiğinde ıkın ben burdayım korkma dedi 2 kere ıkındım ve son kez ıkın gerisi bende dedi ve kızım dünyaya geldi çok şükür çok güzel bir duygu Allah herkese bu kadar kolay doğum nasip etsin sormak istediğiniz varsa buyurun hanımlar ❤️🥰