Rukiyeinci94 irmmoom evet ameliyathane ekibinde yakınım çalışıyor bu konuda hassas ve titizler fakat yoğun bakım olmaması benim tercih etmememe sebebim.
Rukiyeinci94 Ayliz5 evet.Bahçelievler medipolde doğum yapıp sevk sırasında bebeğini kaybeden birini duymuştum o sebeple mega da doğum yaptım.2.hamileliğim görümcem ameliyathane olmasına rağmen ve herşeyimle ilgileneceğini de bildiğim halde yine megaya gideceğim.
Rukiyeinci94 Ayliz5 görümcem anestezi teknikeri o daha çok işin ameliyathane kısmıyla titiz davrananın Şehruz hoca olduğunu söylüyor.Biraz mizacı sert ama sonuçta ameliyatta dikişi yada doğumda işi önemli diyor.Yani ben gidecek olsaydım ona giderdim.
Rukiyeinci94 Ayliz5 o kısmı öyle ama sağlık konforu açısından megayı güvenli buluyorum.İlk doğumumda oradaydı şimdi de öyle düşünüyorum.Esenlerde çok mükemmel denemez.
Ayliz5 Rukiyeinci94 mega da aynı şekildeymiş nöbetçi kim ise o doğuma giriyormuş kendi doktorunu istersen 13 15 bin fark vermen gerekiyormuş erken doğum falan olursa tercih etmem belki ama sağlıklı ilerlerse sürecim esenleri tercih ederim
ipekmom_ Ayliz5 daha önce arkadaşım sezaryen doğum yaptı memnun kaldı, bnde suan nihan hanım takipliyim memnunum suanlık
ipekmom_ Ayliz5 bende çok başındayım daha ikinci kez muayeneye gideceğim ama çok tatlı bir kadın memnun kaldım, yorumlarıda iyiydi sizde memnun kalırsınız umarım, doğumuda orada yaparsanız yorumlarını bekliyorum mutlakaa 😇
Zeynep3434_ Ben de dogum ucretinden dolayi megayi degil de esenleri tercih edecegim. En son bu fiyatlari almistim. Normal 24000 Sezeryan 28500 İstege bagli sezeryan 45000 Bide ben yenidogan yogun bakim var mi diye sormustum telefonda var demislerdi 🤔🤔
Hifaakim irmmoom peki doktora bişey danışmak için iletişim nerden kuruyolardı soradan bende danışmak istiyorum bu doktora gidvem de artık oraya takipli olucam