Arkadaşlar yaklaşık 6 ay önce düşüğüm olmbi saat önce gidip kan verdim doktor 37 haftalık gebesin dedi düşük yapmıştım hala kayitlarda kalmış demekki dedim kan ver gelip konuşalım dedi ama eşim bekleyemedi eve geldik şimdi baktim değer 0 orda gebe olarak kayıtlı kalmam etkiliyormu doktorla konusamadim