Hanımlar kızım 21 aylık ve şunu merak ediyorum
Hem meme hem mama şeklinde ilerliyoruz günde 2 defa besleniyor ve sadece uyku öncesi alıyor gün içerisinde kolay kolay dışarıda olmadığım sürece biberon ya da emzirirmiyorum memeyi bıraktırmaya çalışınca biberon da aynı zamanda mı bırakılmalı bunu merak ediyorum