Merhaba bende ramazan bayramına yakın bir boğaz enfeksiyonu geçirdim antibiyotik kullandım antibiyotik bir süre sonra alerji yaptı normal de alerjik rinitim var ilaç kullanamıyorum ama kullanmadığım antibiyotik vücudumda yaralar çıkarınca acile gittim acilde ki doktor farklı bir hekime sorarak alerji ilacı yazdı onu kullanıyorum yani sorun yok hamdolsun ama doktorlar zaten parol içmeyi önermiyorlar ama alerjik rinitle baş etmek çok zor