Adenlinaav bir tüpüm yok. Hiç yok. Komple alındı. 5 gün sonra doğumum var. Size naçizane tavsiyem başka insanların tecrübelerine çok kulak asmayın çünkü çok şahsi bir süreç, özellikle tüp bebek. Her şeyi okuyup kendinize dert edinmeyin. Ben yaptım bunu malesef. Doktorunuza güvenin, sağlıklı beslenin bol bol dua edin. En kısa zamanda miniğiniz sizinle olsun 🌺