Kızlar biraz dertleşelim mi? bu hamileliğim de baya alıngan ve ağlak biri oldum. Yani bazıları mantıklı olsa da bazıları neden ağladığımı bile bilemiyorum. İlk gebeliğimde bu kadar değildi sanki ama bu kez baya fazla. Sehpayı kaldırıcak yer bulamadım diye sabaha kadar ağladım geçen. Bu ne zamana kadar böyle olucak. Çevremde kırılıp küsmediğim insan kalmayacak sanırım doğuma 😭