Kızlar 40 haftalık hamileyim ama bizim kız keyifçi çıktı gelmek istemiyo devlet hastanesine gidiyorum 3 günde bir kontrole çağırıyorlar ama detaylı bilgilendiren olmuyo benim gibi sancı açılma nişan veya su gelmesi olmayıp doğum yapan var mı süreç nasıl işliyor suni mi veriyolar yoksa direk sezeryana mi aliyolar çünkü kilosu en son 3700 du yarın kontrol var kilo ilerledikçe de stres oluyorum yarın yatış verirler mi yine mi gonderirler tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz