Kızlar merhaba başlıkta yazdığım gibi ayaklarımda ödem olmaya başladı ekşi tuzlu şeyleri yiyorum diye mi oluyor acaba perşembe günü yürüyüşü çok yapmıştım çarşıda işlerim var diye o gün olan ayakkabıları ertesi gün zor giydim kilom da olduğu için her şeyi ona bağlıyorum sanırım doktora çarşamba günü gideceğim soracağım bakalım ne diyecek sizlerde böyle bir şey yaşayan var mı çok canım sıkılıyor ya🥹