_Nazendeem DUMU neden ikişerli ovulasyon yapıyorsunuz ki sonuçta ikiside aynı yumurtlamayı gösterir gerek yok bence benim fikrımce tabı
babyylve_ DUMU geç saatte yapmayın öğleden sonra 1.2.3 arası yapın böyle olmaz düzenli saatlerde yapmalısın