Gizemce1- Regl gecikeli yarın 10.gün tam. Geciktiğinin 5.günü kan testi negatif çıktı. Bekliyorum regl gel artık🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Gizemce1- Mariam1 ya aslında benim arada gecikmelerim olur ama her zaman değil bir kere max 3 hafta gecikmişti o kadar dönemsel sanırım stresten de olabilir 😞