Kızlar merhaba. 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim. 2 yaşında bir oğlum var. Ama ben çok fazla endişeliyim. 2 yaş krizleri, diş dönemi, yemek sorunları hepsi var ve eşimin ailesi de benim ailem de şehir dışında, gurbetdeyiz yani. Bu süreçte çok endişeli ve korku doluyum. Yetenebilecek miyim? Psikolojim kaldıracak mı? Oğlum bana aşırı bağımlı, kıskanır mı? Onu incitir miyim vs vs her şey kafamda dönüyor ve korkuyorum. Aslında 2. çocuğu istiyordum ama öğrenmem sürpriz oldu. Çok da sevindim ama şu an kaygılarım çok fazla. Eminim aranızdan 2-3 çocuğu olan anneler vardır. Bana lütfen akıl verin. Bu süreçte neler yaşadınız, tecrübelerinize ihtiyacım var.