cakirbebek herkes aynı şeyi der çünkü doktorlarda aksi ispat edilene kadar kanama bitene kadar düşük tehditi olarak adlandırıyor süreci . Bu tamamen bünyeden bünyeye değişkenlik gösteredebilir , hele kan uyuşmazlığı varsa hiç beklemeyin . Kimisi ped takacak kadar kanama olur örnek annem , ama sağlıkla bebeğini dünyaya getirir. Kiminde de akıntıyla karışık çizgi gibi bi kan gelir ve daha devamı bile gelmez ama 3 gün sonra bebeğin kalbi durduğunu öğrenir şoka girer 🥲 korkmayın her zaman akışına bırakın nasibinize inanın ama tedbiri de asla elden bırakmayın derim 🥹 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi , hepimizin bebişlerini inşAllah🌸