Kris Arkadaşlar dün den beri bebek çok hareket ediyor sağa tarafta toplanıp ve sertleşiyor karnım çok sancı veriyor acıyor otururken de böyle yatarken de böyle bide kuyruk sokumunda çok acıyor
Gamze051 Kris bende de var sertleşme ben de 31+3 oldum Sertleşme kramp bel ağrısı bebek belli bi yere toplanıyor anlam veremedim 🤷♀️Dr sordu bu problemler var mı diye var dedim erken Doğum riski dedi
Kris Gamze051 çok korkuyorum böyle bir şey olacağını dün gece 3 dk 5 dk bir böyle olunca ,ama bugün daha az arayla arım oldu gece daha çok sancı veriyor
Drsnbyfatma Gamze051 Rahim ağzını filan ölçmeden mi dedi canım bu haftalarda normal kabul ediliyor bunlar ama
Gamze051 Kris çok iyi anlıyorum aynıları bende de var diliyorum ki sağlıklı şekilde tamamlarız gebeliğimizi 😔🙏
Huzurlu Bnde 32+4 oldm cocuk hareket edince aciyo artik dunden beri normal mi acaba ya ve bnmde adet agrisi gibi agrilarm oluyo ins erken dogum olmaz
Kris Huzurlu bilmiyorum vallah kanamam yok kaferengi akıntı yok Ama o hareket edince sanki karnım patlıcak resmen öyle acıyor
Huzurlu Kris aynn bndede oyle bisi yok cok sukur ama o hareket edince karnm cok aciyo ne hikmetse nerdeyse 15 gun olmadan hep doktordaym zaten ewham yüzünden bu sefer biraz daha gecsin istoyorm ya nasip
Kris [bilinmeyen] benim sağa tarafta sancı veriyor ve kuyruk sokumunda sancı veriyor o hareket edince veya toplanınca
Gamze051 Drsnbyfatma rahim ağzı kısalığım var malesef 25. Haftadan beri yatıyorum hem hastanede hem evde 25. Haftadan beri erken Doğum riskim var bu haftada resmen açılman bile var dedi sabah dr 😔
Drsnbyfatma Gamze051 canım karnın sürekli mi sert yoksa sertleşip geçiyor mu ne şikayetle gitmiştin doktora
Gamze051 Drsnbyfatma öyle olur DEĞİL mi çok korkuyorum kilo alsın diye herşeyi yiyorum bari doğarsa kilolu doğsun
Drsnbyfatma Gamze051 tabi ki öyle olur korkma Korkuyu atlatmışsınız 😘En önemlisi Allahım bilir ona sığınalım 🤲🏻