Wewe Rahim ağzı kısa olup hamileliği 38-40.haftalara kadar gelen arkadaşlar, bizlere deneyiminizi anlatıp umut olur musunuz? Sizlerde biliyorsunuz ki, umuda çok ihtiyacımız var 🙏🏻
Aysllllm Wewe rahim ağzı kısalığı sebebiyle dikiş atılmıştı 37+4 de doğdu kızım..şimdi yine dikişliyim 24+3 olduk bakalım
Sudnaz Wewe merhaba canım ilk gebeliğimde rahim ağzı kısalığı vard bende son haftalara kadar da ilerledi fitil kulanıyordum iğne felan şimdi ikinci gebeliğim ikizlere gebeyim 14 haftalık olduk şimdilik herşey yolunda bakalım neler olacak hiç bilmiyorum
1204zz Wewe benim de ilk gebeliğim 25 haftalık hamileyim . 12 haftalıkken 30 ölçüldü sonra yükseldi . 23. Haftada 29 ölçtü 24. Haftada 30 ölçtü . Doktorum serklajdan hiç bahsetmedi bile sıkıntı yapma 1 ay sonra görüşürüz dedi . Ama benim de içime sinmiyor korkuyorum bir anda kısalırsa diye
Wewe Benim dikiş için geç kalınılmış çünkü 25.haftamda bir anda kısalma görüldü. Doktorum önemsemedi. 28.haftada sınıra ulaşmıştı :/
Boncuk3434 Çok yakın bi arkadaşım da rahim agzı kısalığı vardı yerinden asla kalkmıyordu ona dikiş falan atılmadı da ama sadece lavaboya gidiyordu geri kalan herşey yatarak annesi yanındaydı 39 doğdu
Sudnaz babyloving hatırlamıyorum ama riskliydi sürekli yatıyordum sadece lavaboya kalkıyordum ev işi yemek felan yapmıyordum ama şimdi 3 yaşında oğlum var mecbur ayaklanıyorum yani bakalım
tazeannesese Benim 28. haftada 29 mm çıktı. Progestan kullanıyorum genel olarak uzanıyorum. İki hafta sonra gel dedi Dr. Haftaici muayenem olacak bakalım kaç olmuş merak ediyorum.
zynpknt Wewe mümkün olduğu kadar yat bugün tam 37 yim dikişler alındı açılma vs yokmuş ama hep yattım ☺️ görürsün inşallah içini ferah tut kaçıncı haftadasın
babyloving Sudnaz bende sürekli yatıyorum rahim ağzından hastanede yattım 25. Haftadan beri yatıyorum 29+3 oldum çok şükür kontrollerde uzunluk iyi çıkıyor ama yatmaya devam ediyorum
Elifff11 Wewe 18.haftada 28 mm ölçüldü kesin erken doğum yaparsın dediler çok şükür dinlenme ve ilaç tedavisiyle 36.haftaya geldik. Umutsuzluğa kapılmayın, her şey olacağına varıyor 🙏🏻🤍
Wewe babyloving kaç mm ki seni hastanede yatırdılar açılma mı vardı ? Benimde 25.haftada birden kısaldı ondan soruyorum
BaMu Ablamda vardı dikiş zamanı geçtiği için zor bela 28 de doğurdu sürekli yattı hastanelerde kaldı Allah kimseye yaşatmasın eğer dikiş derlerse hoc düşünmeyin