Elfklsay Merhaba kızlar 4 cm ve 3 cm olan iki sağ sol çikolata kistim var düşük ettim 6 haftalıkken şuan yeniden hamileyim benim gibi olan varmı
demom Elfklsay öncelikle çok geçmiş olsun bende de 2.7 çikolata kisti var 9 ay olcak denememe rağmen gebelik olmuyor dr doğum kontrol hapı yada visanne ilaç verebilirim küçülmesi için dedi ama istemedik bebek düşündüğümüz için -
Elfklsay demom banada visanne verdi içtim 3 gün sonra başka doktora gittim cocuk istiyorsan içmemen lazım dedi o şekil bıraktım
demom Elfklsay gerçekten mi yaa kime güveneceğiz biz :( Allahım uğraş verdiğimiz çabaların sonucunu bize oldu sevincini yaşatsın inşallah 🥹