ravzagul açlık yüksek 1 saat sınırda çıkmış 2 saat 120 altında olmalı o bi tik yüksek çıkmış ama büyük ihtimal diyet verir 2 saati ölçmeni ister o yüksek ama diyetlen kontrol altına alınıyor canım korkma benimde açlık 103 1 saati 234 olmasına rağmen insülin vermedi diyetlen kontrol altına aldım doktor bile sevindi insüline gerek kalmıyor diye sizin değerlen daha çok düzeltirsiniz