Busrakaplan2508 Kızlar her yolu deniyorum suni sancı istemiyorum daha tık yok belirti yokkk ne yapmalıyım sizce ??
Ayshababy Busrakaplan2508 ilk defa doğurucam bende inşallah 36 haftalık oldumu her gün merdiven inip binmeye başlıcam yürüyüş sıcak suda durun 40-45 dakika squat plates topu bunları denemek istiyorum denemediyseniz deneyin korunmasız ilişki yaşa artık ger gece😀
burcuyilmazzz38 Busrakaplan2508 38+3 bişey yapmaya halim gücümde yok öyle gelmesini bekliyorum ilk doğum suni sancı ile olmuştu🥹
Ceiydda Busrakaplan2508 aslında doğumu başlatan hormon oksitosin hormonudur geriye kalan egzersizler sadece sureci kolaylastirip kisaltiyor oksitosun hormonu ise cinsel ilişki ile salgilanir huzurlu bir ortamda loş ışıkta bebeğini okşa sev sevdiğin müzikleri dinle aşk hormonudur oksitosin yani bi an önce doğurmayi düşünürken daha da az salgilanabilir stres yüzünden 🥰 (suni sancı aslında yapay oksitosindir)
Ceiydda Busrakaplan2508 Beyinde oksitosin salınımını tetikleyen faktörler arasında ten teması, dokunma, hoş kokular ve müzik bulunmaktadır. Ayrıca, meditasyon, sanat terapisi, aroma terapi gibi alternatif terapilerin oksitosin üretimini artırıcı etkileri olabileceği düşünülmektedir. Internette araştırma yapınca çıkanlar şöyle canım
burcuyilmazzz38 Ayshababy ilk doğumda bunları yaptım ve sonuç 40 hafta bitti suni sancı ile doğdu sımdı 2.gebelgm yine 38 i devirdik bakalm bu nasıl gelcek🤭
Busrakaplan2508 burcuyilmazzz38 Benimde ilk doğum suni sancıyla oldu şimdi istemiyorum çok stresleniyorum
Nesrnn 36+6 haftalıgım sancım var ama açılma yok artık tuslara basmak istiyorum cok agırlastım ve sancılarım da var suni sancı ıstemıyorum doktorum da sezeryan yapmam diyor bakalım hurma ve ananas iyiymiş deneyebılırsınız
Ayshababy burcuyilmazzz38 bizimki 32 haftalıkta bi gelmek istedi sonra kendi durdu ama baya aşarda hazırlıklı inşallah 37de gelir 😀
Znt Ayshababy cinsiyeti nee benim oğluşum da 32 de gelmek istedi ilaçlarla durdurduk şimdi de sessizleşti😂
Znt Bizde 38 olduk bugun nstde hafif kasılmalar çıkıyor ama ben hissetmiyorum heyecanlıyım gelsin de istiyorum gelmesşn de 😅
Ayshababy Znt kız bize ilaçta vermediler kızım beşik daha azır değil yapma dedim vazgeçti herhalde 😀 rahım kısaldı hala kısalı devam ediyor ama doktor korkma daha dayanır dedi
Tatlisanne42 Busrakaplan2508 hurma ye canım günde 10 defa fln doğumu başlatabilir ben çok yerdim hurma günde kaç yediğimi bile hatırlamıyorum spor yapmak
Zarifbblog Busrakaplan2508 yapacak bir şey yok canım benek ne zmaan isterse öyle geliyor. Ben 38+6 sa auni sancıyla doğurdm. 36 saat verdiler . Suyum önce geldiği için. Yani bir şeyler yapayım derken aman dikkat. Zamanı vardır bolca yürü daha 2 haftan var
tansugl37 Busrakaplan2508 40+4 ün 37 den beri herşeyi denedim olmuyor. Boşverin bence 😂 41 de suni sancı verecek bende gerginim son 3 gün