Senanur07 Kızlar renkli çamaşırlar için ne kullanıyorsunuz toz mu sıvı mı hangi marka memnun musunuz? Boykot olmayan güzel bir deterjan istiyorum ama sanki sıvı olanlar güzel yıkamıyor leke çıkarmıyor gibi hissediyorum
Yasemin0642 Senanur07 Bingo ve abc deterjan hem gzller hemde ben yıllardır sıvı kullanırım toz deterjan çoğu renkli kıyafette iz bırakıyor onu bidaha ilave durulan felan çok zaman kaybı bence. Önceden perwol kullanıyordum ama boykot listesinde olduğu için direk ABc yada bingo alıyorum hangisinin fiyatı indirime girerse.
sude_18 Senanur07 bingonun mutlu yuvam diye bir deterjanı var diş paketi pembeli gibi o harika onu öneririm
myangelson Senanur07 rinso limon karbonat kullanıyorum ben 1 seneden fazla oldu alalı hala bitmedi 😅🤷🏻♀️ boykot mu değil mi bilmiyorum
Bnguuu_102 Siveno lavanta yağlı deterjan kullanmaya başladım hepsine kullanıyorum gayet güzel rn azından doğallığına güveniyorum
kozdan Ben ecos3 sıvı deterjana geçtim içeriği tamamen doğal ve zararlı kimyasal yok etkisi de şaşırtıcı şekilde başarılı bence