Kızlar selam daha yeni gebe olduğumu öğrendim acilde beta takibi yaptım henüz doktora gitme fırsatım olmadı randevum hafta içi adet olacakmışım gibi ara sıra kasıklarımda batma oluyor bel ağrım özellikle kuyruk sokumu ağrım var iki iş yapsam hemen kuyruk sokumu ağrıyor ve halsizim çok korkuyorum bunlar normal mi
beta değerimi bırakıyorum
