Edasude Benimde kafamda deli sorular çatlatma iğnesi vuruldum bat 30 geçen hafta kasığımda batma hissi yaşadım iğneye bağladım etkisidir diye dünde kasık ağrım başladı 5 gün kala ama adet sancısının aynısı dün doktor randevum vardı vitamin değerlerine bakarken bi kana da bakalım dedi 5.47 çıktı 🥲iğnenin etkisidir diye düşündüm . Bugün de hala adet olacakmış gibi hissediyorum .