Ziley1402 sürüşü , duruşu , kalitesi muazzam diyebilirim . Tek olumsuz yanı ağır olması kimseden aksi bi yorum duymazsınız çünkü manas papas gerçekten kalite demek biraz da bütçeyi zorlayabilir olumsuz 2. Yorum olarak 😂 ama eltim kullanıyor 2 senedir ve çok çok aktif bi şekilde , arabası ilk günki gibi . Mamma’s papasta ilk dikkat etmeniz gereken sizin tuttuğunuz o deri bölgesi . Tasarımı yüzünden kapatınca yere geliyor ve çabucak aşınıyor , ona dikkat ederek çok uzun kullanabilir 3 çocuğu rahatlıkla büyütebilirsiniz 🌸