SevcanKumluca Merhaba güzel anne adayları 🥰 heyecanımı paylaşmak istedim 🙂 Biz bebeğimle bugün 15 haftalık olduk kontrolümüz vardı cinsiyetini uzun uğraşlar sonucu gördük 🥰 Doktorumuz %99 kız dedi maşallah çok hareketli ama bağdaş kurmuş tam açmıyordu bacakları doktorda tecrübesine dayanarak kız dedi inşallah değişmez 🙈😍 Sizinle paylaşmak istedim 💜 Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşAllah sağlıklaaa kucağımıza alalım 🙏🏻💜 İsteyene de tez zamanda hayırlı evlat versin Rabbim 👼🏻🙏🏻
Rjdd SevcanKumluca canm bana 12+3 haftalıkken %90 kız demişti. 18 haftalık olduk hala kız değişmedi . Seninkide değişmez bence😊
SevcanKumluca Rjdd inşallah canım inşallah 🙂 doktorum da yanılcağmı sanmıyorum sen kız kıyafetleri al dedii 🥰 erkek cıkarsa söz herşeyini ben alıcam dedi bencede değişmez 🙈😍