mucizebs Arkadaşlar 37 haftalığım ve canım yemek yemek istemiyor. Neden acaba bu durumu yaşayan var mı aranızda. Önceden çok iştahlıydım. Kahvaltıyı çok seviyordum. Şimdi hiç yiyemiyorum. Kendimi zorluyorum ama gitmiyor.
Sevdapl mucizebs doğum belirtisi olduğunu okumuştum bir yerde. Vücut sindirim ile enerji kaybetmek istemiyormuş. Doğuma enerji topluyormuş.
Deleted33000 mucizebs bende doğum belirtisi diye biliyorum canım hayirlisi ve kolaylıkla olsun inşallah doğumun