bence normal kaşınıyorsan anla ki cildin kurudu nem istiypr. ben normaldede çok kuru ciltliyim hep kaşınırım ama hep duş sonrası nemlendiririm vücudumu. hamilelikte bi üşengeçlik geldi. 16. haftadan beri çatlıyorum. kaşınıyodum yağlamak yerine hep kaşıdım😂 çatlak kırmızı mor renk. şuan 32. hsfta düzenli sürüyorum 2 aydır bazı yerler azaldı ama genetikte varsa da ne yaparsan yap oluyor.