ertonunannesi23 tsmutter ay çok sevindim benim henüz sancı dışında belirtim yok. Senin sancılarin var mıydı ? Hayırlısıyla kavuşsak bebislere🥰🥰🥰
tsmutter ertonunannesi23 ya 33’ten beri devam eden bel ağrısı ve vajinada batma dışında bir şey hissetmiyorum. Ay inşallah ya 🥹