Rengin Hanım sezaryen doğumumu gerçekleştirecek. Doğum hakkında yazılanların üzerinden epey zaman geçmiş.
Rengin hanımda özellikle sezaryan doğum yapanlar tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Geçmiş postlarda dikişleri yamuk attığı vs yazıyor. Ve hastane hakkında da tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.