Senemg benim ilk başta 2 göğüs arasında altında göbekte bi kasılma sonra yanlara dağılan bir ağrım oldu sonra doktoruma dedim hemen nst gir yakın hastanede dedi girdim ağrılarım çıktı ertesi gün belimden bacaklarıma vuran ağrılarım oldu eğer o ara vaktinde müdehale edilmeseydi açılmam olucaktı açılmam oldu ama çok birşey olmadan önlendi bence farklılık hissediyorsanız gecenin körü sabahın dibi farketmez hemen bir özel acile gidin hızlı olması açısından hemen nst girin sancım var diyin zaten yapıyorlar sonrası Allah kerim 🙏🏼 Geçmiş olsun