ayseayseaysee "her yenidogan sarilik olur bebegin anne karnindaki kan hucreleri tamamen farklidir dogup oksijeni alip akcigere giden oksijen hucreleri kan hicrelerini tamamen degistirir ve oksijen tasiyan kan hucrelerine doner butun yikilan kan hucrelerini atar vucut ve yeni bir kan hucresi olur"bunu da bebegin kakasiyla atar vucut bu yuzden sık sık emzirmeliyiz bazi durumlarda bu da ise yaramiyor bilirubin seviyesi artmaya devam ediyor bizimde 12 cikmisti kandaki bilirubin direkt mamaya baslatti doktorumuz cok sukur dustu fototerapi bu sureci hizlandiriyor daha hizli duzeliyor kandaki deger