Tinkivinkidipsi Kızlar başlıkta da yazdığı gibi bu zamana kadar yoktu ama bu hafta korku oluştu yani normal doğum düşünüyorum bi sıkıntı çıkmazsa. Nasıl oluyor doğum nefes tekniği vb ? Normal doğum yapanlar nasıl geçti doğumunuz çok mu kötüydü ya da beklediğiniz kadar kötü değil miydi?
aslhnkrts9 Tinkivinkidipsi ben normal yaptım korktıgum gibi asla değildi biraz zor oldu ama yine olsa yine normal doğururum
Ayshababy Tinkivinkidipsi bende 33 haftalıkım 33 haftaya kadar hiç korkum olmadı normal doğum istiyorum ama bu aralar kanım çekiliyor korku sarıyor sezaryen desen onu düşününce ölüm gibi o yüzden yine normal istiyorum ama en sonunda doğurmaktan vazgeçip içimde tutarım😀
Aysllllm Tinkivinkidipsi ikinci gebeliğimdi amaan ne var ki doğururum kolayca dedim 😂sonuç hüsran 😂ıkınmayı beceremeyip gücüm de kalmadığı için sağolsunlar karnıma çöküp doğurttular 🙈
1kopek1bebek Tinkivinkidipsi vallahi şu deprem beni daha çok korkutuyor ya hastanedeyken deprem olursayı düşünmekten doğum korkusu uçtu gitti vallahi 😵💫
Lem Bende 33. Haftaya girdim çok korkuyorum artık nasıl olur ne zaman ve 2. Gebeliğim yine de tedirginim ama sezeryan dan yanayım bilmiyorum
aslhnkrts9 Tinkivinkidipsi aman aman bi acı değil o yanma kuvvetli bi yanma sadece oda hemen geçiyo o kadar hızlı ve çabuk oluyo ki
zeyzeyneyney Ben de 35. Haftadayım bugün yoğun kaygıyla uyandım. Doğum korkusu, doğumda bir şey olacak mı, doğurabilecek miyim, doğum şekli ya sezeryan olursa derken panik atak tuttu resmen. Bununla nasıl baş edilir ben de bilmiyorum :(
Lem Ayshababy bende bu haftada nst bağlandım tahlil yapıldı enfeksiyon çıktı şuan antibiyotik kullanıyorum
Ayshababy Lem idrar enfeksiyonu mu canım ben 20 haftadan beri kaç tane antibiyotik içtim bilmiyorum yurt dışında oldum için 25 haftadan beri nst koyuyorlar burda
Bir-anne21 Tinkivinkidipsi canım kimsenin doğum hikayesini dinleme benim anlatmak istemiyorum kötü geçti ve 34+5 de normal doğum yaptım senin gibi sitres ve korku içindeydim ne kadar sitres ne kadar korku olursa başına geliyo bence kafanı dağıt bende de hep erken doğum korkusu vardı 13 gündür doğum yaptım bir hafta evladım küvezde kaldı daha 4-5 gündür oğlum yanımda korkma
Lem Ayshababy evet idrar enfeksiyonu antibiyotik içmek istemiyorum ama doktor içmezsen erken doğumu tetikler dedi
Beybimelisa Hiç korkmayın benim doğum çok rahattı hızlıca oldu. Bedeninize güvenin yaratılışımiz doğum yapmaya müsait korkmayın. Hep dua ettim 15 dakika sürsün Allah’ım lütfen dedim ve gerçekten 15 dakika sürdü daha sonra kucagimdaydi kızım 😍